ماه شوم_قسمت سی و دو

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

بار دیگه به آن طرف تختم قل خوردم و به آن چیز ها که به یاد آورده بودم

فکر کردم!چرا باید نیکولاس تو خاطرات من باشه؟چرا من باید

با او انقدر راحت باشم؟چشمانم را بروی هم فشار دادم خدا

میدانست چقدر اعصابم را این چیز ها خورد کرده بود وقتی یاد تمام

اتفاق های این زندگی لعنتی میفتم،سرم درد میگیرد!به آسمان که

خورشید در وسطش معلوم و بود چشمک میزد نگاه کردم،نورش چشمانم را

زد و باعث شد چشمانم را ببندم گرمای دلپذیر که خورشید میداد بینظیر بود!

یه حسی درون دلم ازم میخواست به پیش پدرم و برادر هایم بروم و به آن ها بگویم

که همه ی این ها یک دروغ مسخره بوده

و به پایشان بیفتم تا من را ببخشند!آهی کشیدم ولی این ها از شخصیت من نبود

شخصیت من خاص بود ولی بعضی وقت ها برایم دردسر درست میکرد!

شاید اگر سعی میکردم  بخوابم کمی به آن آرامش لعنتی میرسیدم!

ولی به نظر میرسید که خواب مدت هاست از درون ذهنم رفته است

و فقط نیکولاس بود که درون ذهنم جرقه میزد!خدای من حتی نمیدانم

که نیکولاس چه جور موجودی است،به آسمان که ابری بود نگاه کردم!

دانه دانه قطره ها به آرامی بر روی سقف میریخت و من به واضحی آن را

میدیدم!آنقدر زیبا بود که احساس می کردم دارم به یک کما ی کوتاه می روم

و در این کما همه چیز را فراموش میکنم!احساس میکردم باران می خواهد

 با من حرف بزند،خود به خود از جایم بلند شدم و به

طرف پنجره ی اتاقم رفتم،آوازی در درون جنگل شنیده میشد:با مــــا بیا ای انسان ای ریور ای ریور با

ما بیـا همه چیز خوب میشود خاطراتت میرود و آرام میشودی!بدان این که خودم

بخواهم خودم را از پنجره به بیرون پرتاب کردم،باران که به آرامی بر روی موهایم مینشست

آرامم کردو سقوط زیبایی داشتم ولی یک دفعه احساس کردم بدنم دارد از گرما منفجر میشود

جیغی از ته دل کشیدم و بعد همه چیز سفید شد و من داشتم با سرعتی

دوبرابر سرعت خودم بر روی زمین میدویدم آن هم با چهار پا!

منتظر قسمت بعد باشید :)


نظرات شما عزیزان:

ومپایر
ساعت0:07---7 مرداد 1394
سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنی
پاسخ:حتما :-)


...
ساعت19:13---9 اسفند 1393
خیلی خوب بود
فایتینگ
پاسخ: :) ممنون


Vampire Girl
ساعت19:38---7 اسفند 1393
واي خدا چي شد؟
آتيش گرفت؟! زود زود زود من قسمت بعدو ميخوام
پاسخ: الان میزارم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ماه شوم,
نوشته شده درپنج شنبه 7 اسفند 1393ساعت 9:56توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna